Модульне об’єктно-орієнтоване науково-навчальне середовище для забезпечення вільного вибору студентів та викладачів
Автор: проректор, д.пед.н., професор О.П. Мещанінов
ПРИЗНАЧЕННЯ
Створений науково-освітній Internet-простір та розроблені моделі і методи надають можливість вільного вибору: дисциплін для навчання, розробки авторських варіантів, послідовності навчання, темпів науково-освітньої діяльності.
ОПИС РОЗРОБКИ
Масштаб вільного вибору дисциплін обмежуються фінансовими можливостями університетів. Спираючись на інтелектуальний потенціал як викладачів, так і студентів, створений з 2005 року науково-освітній Internet-простір, який не обмежений освітньо-професійними стандартами МОН України. Кожен бажаючий має реальну можливість створити авторські курси та цикли, здійснювати вільний вибір дисциплін для навчання. Аудіо- та відеоресурси гармонійно доповнені ресурсами глобальної геоінформаційної системи http://wikimapis.org.
Анкета для оцінки організаційної культури |
Критерії оцінки сталого розвитку |
ГАЛУЗЬ ЗАСТОСУВАННЯ
Університети України та інших країн, які використовують електронну платформу Moodle. Станом на 1 вересня 2010 року це 215 країн світу, де створено 53 446 сайтів.